6 Mart 2013 Çarşamba

Bizi dünyaları verdi Halit Fırat Erden!!

18 yıllık özlem.. 7 başarısız tüp bebek denemesi ,3 aşılama... Sonucu hep hüsran!! Artık herşeyin bittiğini ve asla anne olamayacağımı düşünürken bir arkadaşımızın tavsiyesiyle gittik Alman Hastanesine ... Maddi manevi bitmiştik.Halit bey beni muayene etti kendi açısından bir problem olmadığını murat beyin beni bi görmesimi istedi murat berksoyla 3 ay tedavi gördüm yumura rezervimle ilgili..murat bey tamamdır dedi ve halit bey tedavimize başladı .. Allahım sanki ilk tüp bebek denememiz gibi heyecanlıydım:) hiç bukadar mutlu hissetmiyordum kendimi.. Bunu pozitif doktorlarıma borçluyum.. Şimdi oğlum 6 yaşında:) Önce rabbiim sonra sizler sayesinde anne oldum. Şiddetle tavsiye ediyorum bu güzel yürekli işini en iyi şekilde yapan doktorlarımı.. Herşey için Teşekkürler HALİT FIRAT ERDENx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder