5 Mart 2013 Salı

HALİT BEY SAYESİNDE ANNEYİM!!!





Sevim Beşiktaş - Mayıs 2008

Çok genç yaşta evlendim ve her kadın gibi bende evliliğimi bir bebekle daha da mutlu ve güzel hale getirmek istedim. 
Evliliğimizin 4. senesiydi ve hamile kalmakta problem yaşıyordum. Bunun sebebinin kistlerim olduğunu düşünüyordum ve bu sebeple kistlerimi bir operasyon ile aldırdım. 
Bu operasyondan sonra her şeyin düzeleceği ümidiyle hamile kalmaya çalışıyordum, ancak işler hiç istediğim şekilde gitmedi. 
Bekleyişimin 8. senesiydi, artık başka bir doktora görünmeye karar verdim. Yapılan tetkikler sonucunda kanallarımın kapalı olduğunu ve normal yollardan hamile kalamayacağımı,
 sadece tüp bebek yönteminin işe yarayacağını söylediler. Çok umutsuz ve üzgündüm. Çünkü maddi durumumuz tüp bebeği karşılamaya yetmeyecekti.
 Asla çocuğum olmayacağını düşündükçe içinden çıkılmaz dipsiz bir kuyuya düşmüş gibi hissediyordum. Çocuklu insanları görmeye tahammül edemediğim zamanlarda oluyordu.
 Bu konuda kendimi suçluyor, her geçen gün ümidimi kaybediyordum. Anneler günü geldiği zaman odamdan dışarı çıkmak istemiyordum. 
Özellikle eşimle böyle bir mutluluğu paylaşamadığım için de üzülüyordum. Bazen o kadar çaresiz hissediyordum ki; doktor haricinde etraftan söylenilen her duyduğum şeyi yapmaya çalışıyordum. 
Umut işte, ‘belki olur' diye yemediğim içmediğim şey kalmadı.

Daha sonra tekrar doktora gitmeye karar verdim. Türkiye'de tüp bebek tedavisinde çok büyük başarılar elde ettiğini duyduğum Alman Hastanesi'ne gittim.
 İlk denememizde de maalesef başarılı olamadık. Ancak bunun sebeplerinden biri myomlarımın olmasıydı. Doktor HALİT FIRAT ERDEN myomlarımı aldıktan sonra bir kez daha tüp bebek tedavisi olmam yolunda
 beni destekledi ve artık daha fazla şansımız olduğunu söyledi. Ve söylediklerinde son derece haklı çıktı. İkinci denememizden sonra çok tatlı bir kız bebeğim oldu. Hamileliğimde biraz zorlu geçti ama 
asıl büyük zorluğu aştığımız için hiç yılmadım.
Hamileliğim sırasında şekerimin yüksek olduğu ortaya çıktı. Ancak dediğim gibi en büyük engeli aşmıştık. Tek yapmam gereken Dr. Murat Bey'in bana verdiği diyet ve spor programını uygulamaktı. 
Düzenli yürüyüşler yaptım. Günde 3 defa 1 saate yakın bu programı uygularken, Dr. Murat Bey'de desteğini benden hiç esirgemedi. Artık çok mutluyum. Dünyalar güzeli kızım Hilal,
 onların emekleri ve hiç bitmeyen destekleri sayesinde oldu. Dr. Halit Bey'e ve Dr. Murat Bey'e çok teşekkür ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder