6 Mart 2013 Çarşamba

Teşekkürler halit hocama:)

Merhaba uzun bir arayıştan sonra kararımı verdim.fulya da Halit Fırat Erdenle görüştüm.Daha önce görüştüğüm hiçbir yere benzemiyor merkez çoook büyük oradaki sekreterler Türkiyenin en büyük merkezi olduğunu söylediler tabii insan etkileniyor.doktor bey çok neşeli ve samimi biri ta kii muayene edene kadar muayene sonrası birden ciddileşip rahimde bir çöküntü olduğunu histereskopi yapıp ondan sonra tüp bebek yapacağını söyledi.Eşimin sperm morfolojisi nin bozuk olduğunu IMSI yapacağını söyledi.Kan pıhtılaşma testlerimi görmek istediğini söyldedi.Vitamin takviyesine başlattı.Eşime de sperm için vitamin verdi.Çok yoğun olduğu için hemşiresinin cep telefonunu bana verdi herhangi bir sorun olduğunda telefon açabileceğimi söyledi.Klinikten çıkınca birden içimin rahatladığını hissettim ona bir çok soru soracaktım ama soru sormadan doktor bey benim için herşeyi teke tek anlattı.Eşimde bana iyi ki seni dinlemişiz ilk defa ne yapacağını bu kadar iyi bilen bir doktorla görüştük dedi.Ve tüp bebek serüvenimiz hep olumlu ve güzel geçti.. Şimdi bebeğim kollarımda:) Teşekkürler halit bey!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder