5 Mart 2013 Salı

İYİ YÜREKLİ DOKTORUMUZ...CAN DOKTORUMUZ:)

ÇOK SEVDİK BİRBİRİMİZİ...
18 yaşındaydım evliliğe ilk adım attığımda..Sanki geç kalmışız gibi bebek için çalışmalar başladı:)
Aylar geçiyor ve sonuç alamıyorduk..Sonunda ikinci yılımızdaydık.
Birlikte doktora gitmeye karar verdik.Doktorumuz spermiogram testi istedi.Eşim spermiogram testini yaptırırken benden de kan aldılar.
Sonuçlar iki saat sonra çıkıcaktı.Hayalini kurduğum tek şey hiç bir sorun yok ve siz hamilesiniz di!
Hiç bir şey hayalini kurduğunuz gibi olmuyor malesef.
İki saat leyla gibi ben hastane koridorlarında gezdikten sonra.''kara haber,tez ulaşır'' tabiri ile sonuç çıktı.
Ben hamile değildim ve üstelik eşimin semen analizi 1 milyon çıktı.kağıda baktık pek bişey anlamadık .
-oovv dedik.1 milyon...süper demek ki sorun yok!
ve doktorun karşısına oturduk...çocuklar dedi..hem sayı düşük hem morfoloji..yani yapısı bozuk ve hareketsiz..microenjeksıyon olmalı yoksa normal yolla gebelik imkansız!dedi
-hadii canımm dedim olamaz.
yıllarca çocukluğumdan beri tüp bebeklerle -pişşt tüp diye dalga geçen ben! şimdi tüp bebek mi yapacaktım?
Hayır başka yolları olmalıydı...
Hemen mahallede ne kadar koca karı varsa hepsi bizi okudu,üfledi,beller,göbekler kavanozlarla çekildi,bilmem kim hocanın yaptığı karışımlar içildi,okunmuş sularla yıkanıldı,amuda kalkıldı:)ballar,pekmezler,polenler,arı sütü,inek sütü hepsi içildi,otlar-böceklerle kürler yapıldı.okundu üflendiiii....
Veee ,Yok anacım hiç bir halt olmadı bizden:)
Gecelerce ağladım.ben ağladıkça kocam sigara yaktı ben daha çok ağladım.
Ve 4.yılımızda tüp bebeğe karar verdik.
Bütün merkezleri araştırdık.doktorlar,laboratuarlar,merkezler,embriyoloklar derkenn.. Aslında bu işlerin hiç te kolay olmadığını öğrendik. maddi manevi bizi zorlayacak bu yola girmeden önce biraz daha beklemek istedik.Hem paramızı biriktirirken hemde doktorlarla görüştük.
İnternetten araştırp görüşmeye gittik.
Her görüşmeye gittiğimiz doktorla görüştükten sonra en az iki ay kendime gelemedim.
Okadar olayları uzattılar ve boğdular ki beni...
O olucak,sonra bu,sonra şu,daha sonra bu ama bu olmazsa şu da olabilir...offf....tipik doktor vakaları.
Hiç bir merkezden umutlu çıkmadık.Bir gün ....sel adlı bir merkeze gittik.somurtuk bir doktor.Bana tüp bebek evresini anlatırken azından çıkan en masum kelimeydi bebek.Tüp bebek tedavisinin hep zor yanları anlatılır mı? -anlatılıyormuş demek ki.Sıkıntıdan patladık.Kendimi orada okadar kötü hissettim ki..Bir eşime baktım bir kendime başladım ağlamaya.çıktık oradan...
Bir türlü karar veremediğime ağlıyordum..10 tane doktordan birine insan tamam demez mi? demedim:)
Ve o merkezden dönerken..İnternetten 2 yıldır araştırdığım doktor HALİT FIRAT ERDEN'i aramak ondan randevu almak istedim.
VE ARADIM.HALİT FIRAT ERDEN'LE GÖRÜŞMEK İSTEDİĞİMİ SÖYLEDİĞİMDE BUYRUN BENİM DİYİNCE AĞLAMAYA BAŞLADIM.
çünkü ilk defa bir doktoru aradığımda sekreteri açmamıştı.Şok olmuştum.Ağladım..ağladım..
dur bakalım bir ağlama anlat dedi..Böyle...böyle...böyle hocam dedim...Şuan bir merkezden dönüyorum ben asla anne olamam dedim.Ne ağlıyosun be dedi.Ağlanıcak o kadar şey varken üzülme yarın saat 12 de  yanıma Taksim Alman Hastanesine gel.dedi tamam dedim
Kappattım telefonu eşim bana inanmadı.Halit hoca değildir o seni işletmişlerdir dedi.Ve biz bir daha aradık. Ve bir daha konuştuk.Telefonda ki kişinin halit hoca çıkmadığıyla ilgili gece hep kabus gördüm.
Sabah oldu.tam saat 12 de oradaydık..sekreterler randevumuzun olup olmadığını sordu.-yok dedim .bekleyin biraz içeride hastası var bi kaç kiş i var birazdan alırız dediler ve oturduk.
O numarayı aradım ve meşgule atıldı.Eşime dönüp -canım sanırım bu kişi bizi işletti açmıyor dedim.
Halit hoca kapıya elinde telefonla çıktı.benimde telefonum çaldı.Arayan halıt hocamzdı:) -hocam biz geldik dedim bekleyin alıcaklar birazdan dedi..vee bizi hemşire Halit beyin odasına aldığında.Eşimle bende doğru yerde olduğumuza karar verdik.İnanamıyorduk.Böyle doktor olamazdı.Senin hiç birşey düşünmene gerek yok ki dedi.ağlama,ilaçlarını ve iğnelerini doğru kullan gerisini bize bırak dedi..Olucak Allahın izniyle dedi.hiç unutmam.neden siz farklısınız hocam.diğer doktorlar böyle değil dediğimde..
HASTALARIMIN GÖZÜNDE Kİ O MUTLULUK İÇİN BURADAYIMda ondan dedi.O kadar pozitif bir enerjisi vardı :) hala yazarken gülüyorum :) yanaklarımız ağrıyordu yanından çıkarken.ve muayenelere giderkende sanki eğleneceğimiz bir yere gidiyomuşuz gibi heyecanlı gidiyoruz.çıkarken sanki psikolojık olarak uçuyoruz.Doğru yerde,emin ellerde olduğumuzu biliyoruz.Bir tüp bebek tedavisinde doktor,merkez,lab.ne kadar önemliyse psıkolojıde okadar önemli.Her aradığımda telefonlarıma cevap veren ,veremese bile müsait olduğunda geri dönüp arayan bir doktorumuz var.Ve benim içn en önemlisi eşimin yanında kendini kasmadığı ,sıkmadığı bir doktor bulduk.Şİmdi ise Yumurtalarım toplandı.doktorum ohs sendromu olabilme ihtimalim için farklı bir tedavi uygulayıp , blasta giden 11 embriyoyu dondurdu.Ve şimdi transfer aşamasındayız.Ben eminim ki tabiki başta RABBİM verirse ,Halit hocamın da vesilesi ile 11'den bi tanesiyle elbet bir gün anne olabilirim:) Gide gele araştırmaktan öldüm.Öyle hikayeler,Öyle mucizeler dinledim ki..Belki 11 de tutmaz sonra kendiliğimden 40 yaşında hamile kalabilirim. Ama ben şunu biliyorum.Doktorum elinden gelenin her zaman en iyiisini yapan İYİ bir doktor.Bütün hastaları da aynı fikirde.Ben Bütün dünyaya haykırmak istiyorum:)  o suratsız,kibirli ve paragöz doktorlardan kaçın.Daha henüz hamile kalmadım.Kalamayadabilirimde .çünkü Rabbimin ol demesi gerekir.Biz tedbiri aldık takdiri Allaha bırakıyoruz:)Ben bütün Halit Fırat Erdenin hastaları adına ona TEŞEKKÜR EDİYORUM.çünkü o bir doktordan önce insanların en şekeri:) Hastalarına hem doktor,hem bir abi,hem arkadaş ..Adam gibi adam.Bu tüp bebek piyasasının iyi yüreklilerinden...


ALLAHIM YOLUNUZU AÇIK ETSİN HOCAM...
SİZ VE SİZİN GİBİLER SAKIN BIRAKMAYIN BİZLERİ KÖTÜLERİN ELİNE:)

elif dulger

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder